Zakupologia. Prawda i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
źródło: www.znak.com
Zakupologia. Prawda i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
Martin Lindstrom
Tłumaczenie: Magdalena Zielińska
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-240-1180-3
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 224
Wydawnictwo: Znak
Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki. Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.
Artykuły o podobnej tematyce
-
Mózg na zakupach
Styczeń to miesiąc wyprzedaży. Sklepowe witryny kuszą nas hasłami; obniżka nawet do 70%, sale, wyprzedaż. Chociaż po świętach zasób naszego portfela znacznie zmalał, a jedną z noworocznych obietnic jest rozważne robienie zakupów to dajemy się uwieść tej wspaniałej okazji.
więcej
Komentarze (0)
Zaloguj się, aby dodać komentarz