Operacja wymaga zalogowania

POZYTYWNA PSYCHOLOGIA PORAŻKI. Jak z cytryn zrobić lemoniadę

brak oceny

Pozytywna psychologia porażkiPOZYTYWNA PSYCHOLOGIA PORAŻKI.

Jak z cytryn zrobić lemoniadę

 


Autor: Paweł Fortuna  

Wydawnictwo: GWP

Data wydania: wrzesień 2012

Patronat medialny: Plasterek.pl, Tu i teraz, Psychologia-spoleczna.pl,

 

 

 

  • Czy potrafisz traktować porażkę jako naturalny etap na drodze do doskonałości?
  • Czy wiesz, jak konfrontować się z niepowodzeniem?
  • Czy zastanawiasz się, jak nauczyć dziecko radzić sobie z porażką?
  • Czy wiesz, czego możesz się nauczyć dzięki porażce?

         Porażki wytrącają nas z życiowej równowagi, wzbudzają trudne emocje i blokują dalszą aktywność. Czy zawsze musi tak być? Autor niniejszej książki przekonuje nas, że porażka to doskonała informacja zwrotna, umożliwiająca zweryfikowanie celów życiowych i sposobów ich realizacji, a także jakości relacji z bliskimi osobami, od których oczekujemy wsparcia. Nie należy więc traktować jej negatywnie, gdyż jest niezastąpionym elementem doskonalenia siebie, kształtowania pokory i poczucia własnej wartości. Porażka pobudza nas do refleksji nad własnym życiem, dzięki czemu może ono stać się przyjemniejsze, bardziej zaangażowane i przepełnione sensem.


    
Notka o autorze:

Paweł Fortuna - doktor psychologii, doświadczony trener i coach. Wykładowca w Akademii Leona Koźmińskiego i w Instytucie Psychologii KUL JPII. Ma szerokie zainteresowania poznawcze: komunikacja perswazyjna i obrona przed manipulacją (autor książki Obrona przed wpływem telewizji), edukacja medialna, wyobraźnia, przywództwo czy psychologia zachowań konsumenckich. Kieruje firmą doradczo-szkoleniową Fortuna & Fortuna, jest współtwórcą Szkoły Trenerów Biznesu w Lublinie oraz właścicielem Case Study Lab - firmy profesjonalnie zajmującej się opracowywaniem studiów przypadku na potrzeby edukacji. Współpracuje z instytucjami biznesowymi oraz jednostkami administracji publicznej w zakresie rozwoju kompetencji pracowników. Jest autorem licznych strategii negocjacyjnych, telemarketingowych i sprzedażowych. Opublikował kilkadziesiąt artykułów naukowych i popularyzujących wiedzę z zakresu psychologii społecznej, zarządzania zasobami ludzkimi i rozwoju osobistego. Jest kompozytorem i autorem tekstów - członkiem Stowarzyszenia Autorów ZAiKS.

GWP

 

 

 

 

 


Komentarze (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie ma jeszcze komentarzy